دانستنی

آشنایی با انواع برند بخاری نفتی

انواع برند بخاری نفتی

معرفی بهترین انواع برند بخاری نفتی

با وجود انتقال گاز به مناطق مختلف هنوز شهرها و روستاهایی وجود دارند که از نعمت گاز بی‌بهره‌اند بنابراین بهترین گزینه برای گرم کردن این مناطق در فصول سرما استفاده از بخاری نفتی است. تنوع برند‌های مختلف بخاری نفتی در بازار، شاید باعث شود که برای خرید آن کمی دچار سردرگمی شوید.

ما در این مقاله نام چندتا از بهترین برند‌های بخاری‌ نفتی را به همراه ویژگی های آن، به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید. تا انتها با همراه سراچین باشید.

 

معروف‌ترین انواع برند بخاری نفتی عبارتند از:

اترا

پلار

سولان

تیوست

ارج

ایمن گاز مشهد

بخاری نفتی کارگاهی انرژی

بخاری نفتی اترا

مشخصات بخاری نفتی آترا

یکی از بهترین انواع برند بخاری نفتی، بخاری نفتی آترا است. ابتدا از ظاهر این بخاری نفتی شروع می‌کنیم طراحی زیبا و رنگ بدنه جذاب بخاری نفتی آترا چشم هر بینده‌ای را به خود جلب می‌کند. خوشبختانه نحوه کار کردن با بخاری نفتی بسیار ساده و آسان است. سوخت استفاده شده در این بخاری نفت سفید می‌باشد که کاملا در دسترس است و قیمت مناسبی دارد.

این بخاری دود نمی‌دهد و بوی نفت را در فضا پراکنده نمی‌کند. نگران زود تمام شدن سوخت مصرفی بخاری اترا نباشید زیرا با وجود مخزن 6 لیتری و پر کردن آن، بخاری به طور میانگین 18 تا 20 ساعت روشن است به علاوه آن خودتان می‌توانید به صورت دستی شعله آن را تنظیم کنید تا سوخت داخل مخزن دیرتر تمام شود.

فن دار بودن بخاری نفتی اترا شما را از خطرات احتمالی حفظ می‌کند هم‌چنین مسائل امنیتی دیگر مانند: مخزنی از جنس فلز و نسوز، فاصله کافی مخزن تا شعله، داشتن درجه و نشان‌گر سوخت، وجود محفظه فلزی شعله، داشتن محفظه خارجی برای ایمنی بیشتر و عدم تماس با شعله و .. در این بخاری نفتی بدون دودکش کاملا رعایت شده است.

مهم‌ترین نکته برای انتخاب این بخاری این است که شما می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و آن را  به صورت اینترنتی خریداری کنید. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید بخاری نفتی آترا

 

مشخصات بخاری نفتی پلار

بخاری نفتی پلار داری دو مخزن نفت می‌باشد یکی از آن‌ها ثابت و دیگری متحرک است. فتیله این بخاری داری نخ نسوز ژاپنی است که این ویژگی باعث عمر زیاد فتیله می‌شود. حمل و نقل این بخاری بسیار آسان و سریع است.

استفاده از این بخاری در محیط‌های کوچک به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این بخاری سیستم کنترل مصرف نفت دارد و تحت لیسانس شرکت تویوتومی ژاپن است.

بخاری نفتی سولانمشخصات بخاری نفتی سولان

بخاری نفتی سولان در دو رنگ قرمز و سبز به بازار عرضه شده است. سوخت این بخاری نفت می‌باشد و امکان تنظیم شعله را نیز دارد. مدت مصرف سوخت این بخاری بدون دودکش 300 میلی‌متر در ساعت است و مخزن سوخت آن 6 لیتر می‌باشد که باعث می‌شود بخاری 18 تا 20 ساعت روشن بماند.

 

مشخصات بخاری نفتی تیوست

یکی دیگر از انواع برند بخاری نفتی موجود در بازار ایران، بخاری نفتی تویوست است. این بخاری نفتی بودن دودکش ساخت کشور ژاپن است و از نفت برای روشن کردن آن استفاده می‌شود. ظرفیت مخزن این بخاری حدود 4 لیتر و زمان مصرفی نفت مخزن حدود 14 ساعت می‌باشد.

این بخاری سبک و قابل حمل می‌باشد و دارای تنظیم شعله است.

 

مشخصات بخاری نفتی ارج

ارج یک برند نام آشنا برای همه ایرانیان است و ما را به خاطرات دور می‌برد به خانه پدر و مادربزرگ‌هایمان. این برند قدمت طولانی دارد. بخاری‌های نفتی ارج وزن سنگینی دارد و قابل حمل و جابه‌جایی نمی‌باشد این بخاری دارای دودکش است و سوخت آن بوسیله نفت انجام می‌شود.

این بخاری مناسب مکان‌های کوچک نمی‌باشد.

 

مشخصات بخاری نفتی ایمن گاز مشهد

ایمن گاز مشهد یکی از انواع بخاری نفتی است که دارای دو مدل بخاری نفتی است، بدون دودکش و با دودکش. بخاری نفتی بدون دودکش ایمن گاز مناسب مکان‌های نسبتا بزرگ است و  قابل حمل و جابه جایی  می‌باشد. سوخت این بخاری نیز بوسیله نفت است.

بخارنفتی کارگاهی انرژی

مشخصات بخاری نفتی کارگاهی انرژی

بخاری نفتی کارگاهی انرژی مخصوص مکان‌هایی است که دارای تهویه هوای کافی باشند. نوع سوخت این بخاری کارگاهی نفت/گازووئیل می‌باشد. وزن این بخاری سنگین است و به همین دلیل چرخ‌هایی در زیر آن تعبیه شده است تا در هنگام جابه‌جایی آن دچار مشکل نشوید. این بخاری بوسیله برق 220 ولت کار می‌کند.

 

سخن آخر

انتخاب هر بخاری باید متناسب با مکان مورد نصب بخاری باشد به عنوان مثال بخاری‌هایی با اندازه بزرگ را نمی‌توان در مکان‌های کوچک استفاده کرد و بالعکس. هنگام استفاده کردن از بخاری‌های نفتی بدون دودکش حتما نکاتی ایمنی استفاده از بخاری نفتی را که داخل برشور آن نوشته شده است رعایت کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

-9%
بخاری نفتی آترا مدل 2500D

بخاری نفتی آترا 2500D

۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *