دانستنی

بهترین ماساژور برقی و معرفی پر فروش ترین آن‌ها

بهترین ماساژور برقی

استفاده از ماساژور برقی به رفع خستگی و گرفتگی عضلات، دردها و ایجاد آرامش کمک می‌کند. انواع ماساژور برقی برای سراسر بدن، یا بخش‌هایی خاص از آن طراحی شده است. انتخاب بهترین ماساژور برقی به کاربردی که از آن انتظار دارید، بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم نمونه‌هایی از بهترین ماساژورهای برقی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

ماساژور برقی و انواع آن

ماساژور برقی دستگاهی برای انجام ماساژ است که می‌تواند به صورت لرزشی، ضربه‌ای و حرکتی ماساژ ایجاد کند. ماساژ می‌تواند دلایل طبی و مصارف ضروری مثلا رفع دردهای عضلانی داشته باشد یا تنها برای آرامش عضلات و ریلکسیشن به کار رود. در هر صورت داشتن آن در منزل خصوصا در شرایط پر اضطراب زندگی امروز، ضروری به نظر می‌رسد. ماساژورهای برقی انواع مختلفی دارند و کاربردهای گوناگونی نیز از آن‌ها انتظار می‌رود.

انواع ماساژور برقی

برای انتخاب بهترین ماساژور برقی خوب است انواع گوناگون آن را بشناسید:

  • صندلی ماساژور: برای رفع خستگی و ریلکس عضلات کل بدن، ایجاد آرامش و رفع اضطراب
  • روکش صندلی ماساژور: برای رفع خستگی عضلات پشت تا ران و افزایش جریان خون خصوصا در شرایط نشستن طولانی
  • ماساژور کمر: برای ماساژ نواحی کمر با اهداف رفع گرفتگی کمر، رفع درد و ریلکس عضلات
  • ماساژور شکم: برای چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو و با هدف لاغری
  • ماساژور سر: برای آرامش اعصاب، رفع سردرد و خستگی چشم‌ها
  • ماساژور صورت: برای ریلکسیشن اعصاب و عضلات صورت و جوانسازی پوست
  • ماساژور پا: برای رفع خستگی، درد و گرفتگی‌های عضلانی در ناحیه پا، ریلکسیشن و رفع خستگی کلی

 

تنها صندلی ماساژور برقی است که می‌تواند به صورت سراسری در عضلات بدن آرامش ایجاد کند. سایر ماساژور به بخش‌هایی از بدن اختصاص یافته‌اند. بنابراین معمولا بهترین ماساژور برقی با بیشترین کارایی، صندلی ماساژرو است. البته دیگر ماساژورها قابل حمل هستند و این نیز مزیت آن‌ها در برابر صندلی ماساژور به شما می‌رود.

ویژگی روکش صندلی ماساژور

ویژگی‌های بهترین ماساژور برقی

باید به کاربردی که ماساژور برای شما دارد توجه داشته باشید. همچنین اگر هدف طبی است، باید با تراپیست خود مشورت کنید. چنان که دیدیم برخی از ماساژورها فقط برای بخش خاصی از بدن طراحی شده‌اند و برخی دیگر تمام بخش‌ها را پوشش می‌دهند. همچنین برخی تأثیر عمیق دارند و برخی دیگر ماساژ سطحی‌تری ایجاد می‌کنند.

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید، سن و شرایط جسمی است. افراد دارای کهولت سن، معمولا تاب ماساژ‌های ضربه‌ای و نیروهای وارد شده‌ی قوی را ندارند. برخی از بیماران خاص، بیماران قلبی و خانم‌های باردار نیز باید در استفاده از ماساژور بسیار احتیاط کنند. همچنین افرادی که سابقه‌ی صدمات عمیق و جدی یا جراحی‌های خاصی داشته‌اند، باید این احتیاط را در پیش بگیرند؛ بدون اطلاع پزشک خود از ماساژور استفاده نکنند و درمورد میزان و نحوه استفاده نیز مشورت بگیرند.

سایر موارد چون سهولت استفاده، میزان مصرف انرژی و محدوده‌ی قیمت نیز از دیگر نکاتی است که باید در انتخاب بهترین ماساژور برقی برای خود آن‌ها را لحاظ کنید.

ماساژور چشم

 

معرفی پرفروش‌ترین ماساژورهای برقی

با دانستن معیارهای انتخاب بهترین ماساژور برقی، می‌توانیم نوع مناسب خود را انتخاب کنیم. صندلی‌های ماساژور در این دسته قرار می‌گیرند زیرا چنان که گفتیم کل بدن را پوشش می‌دهند. این صندلی‌ها در فضای زندگی پر اضطراب امروز بهترین وسیله برای آرام‌سازی عضلات و اعصاب بدن هستند.

سایر ماساژورها نیز در صورتی که تنها در بخش مورد نظر احساس ناراحتی وجود داشته باشد، بسیار مفید هستند. شما می‌توانید بهترین ماساژور برقی مورد نیاز خود را از میان یکی از انواع زیر انتخاب کنید.

 

صندلی ماساژور فوجیریوکی

فوجیروکی برند ژاپنی تولید کننده‌ی صندلی ماساژور برقی است. ناحیه‌ی تحت پوشش این وسیله برای ماساژ، تمام بدن است. اجزای داخلی این صندلی که ماساژ ایجاد می‌کنند، شامل غلطک‌ها، ویبراتورها و کیسه‌های هواست. این برند را می‌توان بهترین ماساژور برقی به شمار آورد که مجهز به مادون قرمز، قابلیت اسکن خودکار بدن و ماساژ سه بعدی است.

قدرت صندلی ماساژور برقی فوجی ریوکی به 300 وات می‌رسد. این دستگاه مجهز به یک کنترلر و یک صفحه نمایش است که می‌توان مراحل گوناگون عملیات را با آن مدیریت کرد. ماساژ در این دستگاه به روش حلقه‌ای با کمک غلتک‌ها، سه بعدی با شبیه‌سازی دست و زنجیره‌ای انجام می‌شود.

صندلی ماساژور

 

روکش صندلی ماساژور

یکی از مهم‌ترین مزایای صندلی ماساژور این بود که بدون نیاز به هدایت دستی روی بدن، می‌تواند بدن شما را ماساژ دهد. اما این مشکل را هم دارد که قابل حمل نیست. سایر ماساژورها قابل حمل هستند اما باید با دست روی بدن هدایت شوند. روکش صندلی ماساژور مشکل هردو دسته ماساژور را حل کرده است. یعنی چه؟

روکش صندلی ماساژور روی مبل و صندلی منزل، محل کار و نیز خودرو قرار می‌گیرد. بنابراین هم قابل حمل است و هم نیازی به نگه‌داشت و هدایت ندارد. مانند صندلی ماساژور روی آن می‌نشینید و ماساژ را دریافت می‌کنید. پوشش روکش صندلی ماساژور قسمت‌های پشت بدن، از گردن تا ران است و فقط قسمت‌های پایین پا را ماساژ نمی‌دهد.

این دستگاه به‌ویژه برای افرادی که ناراحتی کمر دارند و شغلشان نیازمند دائم نشستن است، بهترین ماساژور برقی است.

روکش صندلی ماساژور علاوه بر کاهش درد و خستگی کمر، برای بیماران مبتلا به مشکلات تخریبی ستون فقرات (مثل التهاب مفاصل و دیسک) نیز مفید است. البته باید با تراپیست مشورت شود. همچنین در بهبود گردش خون مؤثر است و خصوصا به بیماران قلبی و عروقی کمک می‌کند.

روکش صندلی ماساژور

 

ماساژور بدن امسیگ

گروهی دیگر از ماساژورها مناسب استفاده در تمام بخش‌های بدن طراحی شده‌اند اما قابل حرکت و حمل نیز هستند. ماساژور بدن امسیگ یکی از این انواع است. نمونه‌ای از بهترین ماساژور برقی که با اشعه‌ی مادون قرمز، حرارت را به عمق ماهیچه‌ها و عضلات می‌رساند. این حرارت در بدن ایجاد آرامش و رهایی می‌کند. همچنین دارای سطحی فلزی برای ایجاد حرارت عمیق است.

دکمه‌های روی بدنه‌ی ماساژور بدن برقی امسیگ این امکان را می‌دهد که میزان حرارت، مادون قرمز و ویبره را تنظیم کنیم. این ماساژور با داشتن سطح بزرگ و سه سری جداگانه، بهترین ماساژور برقی برای تمام بدن است که می‌توان آن را در منزل و مراکز درمانی استفاده کرد.

 

ماساژور برقی بیورر

این ماساژور تقریبا مشابه دستگاه پیشین است که برای کل بدن طراحی شده است و با حرارت مادون قرمز کار می‌کند. این ماساژور دارای دو سری جداگانه است. مزیت آن در برخورداری از یک دستگیره‌ی ضد لرزش است که با لرزش سایر قطعات دستگاه نمی‌لرزد. در مدل‌هایی که دستگیره در دست می‌لرزد، معمولا کاربر زود خسته می‌شود.

بنابراین دستگیره‌ی ضد لرزش کمک می‌کند کاربران بتوانند مدت طولانی‌تری از دستگاه ماساژور برقی استفاده کنند.

 

ماساژور چشم هومدیکس

خستگی چشم‌ها سبب گودی و تیرگی زیر چشم می‌شود. برند آمریکایی هومدیکس ماساژور چشم را طراحی کرده است. این ماساژور کمک می‌کند جریان خود در اطراف چشم‌ها بیشتر شود و اثرات خستگی، گودی و تیرگی این بخش از صورت کاهش یابد.

ماساژور چشم هومدیکس نمونه‌ای از بهترین ماساژور برقی اختصاصی برای چشم‌هاست. این دستگاه، ماساژ را به دو صورت حرارتی و لرزشی انجام می‌دهد. می‌توانید پیش از استفاده اطراف چشم خود را با کرم‌های مرطوب‌کننده‌ی معمول روزانه پوشش دهید و سپس از ماساژور استفاده کنید.

Homedix Eye Massager

ماساژور صورت و بدن تاچ بیوتی

ماساژ صورت از بهترین روش‌ها برای سفت کردن پوست و عضلات، جوان‌سازی و پیشگیری از پیری و چروک پوست صورت است. همچنین یکی از تکنیک‌های ریلکسیشن و آرامش اعصاب به شمار می‌رود.

ماساژور برقی تاچ بیوتی نمونه‌ای خوب از ماساژور صورت است. این دستگاه با تجهیز به غلتک فرم دهنده با گردش 360 درجه، پوست و عضلات صورت را به صورت عمیق ماساژ می‌دهد. طراحی ارگونومیک این ماساژور صورت کمک می‌کند آن را راحت‌تر در دست بگیرید.

ماساژور صورت و بدن تاچ بیوتی

تلاش کردیم در این مطلب به شما برای انتخاب بهترین ماساژور برقی کمک کنیم. مزیت روکش صندلی ماساژور این است که می‌توانید از آن برای ماساژ تقریبا سراسری بدن استفاده کنید. خصوصا در ناحیه کتف و کمر که با شیوه سبک زندگی امروز و مشاغلی که وجود دارد، مهم‌ترین نیاز افراد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *