دانستنی

درباره روکش صندلی ماساژور بیشتر بدانید

روکش صندلی ماساژور چیست؟

ماساژ درمانی یکی از روش‌های قدیمی برای بهبود گرفتگی عضلات، رفع خستگی و آرامش اعصاب بوده است. این روزها با تغییر سبک زندگی بیش از هر زمان دیگری نیاز بهماساژ احساس می‌شود. به همین علت انواع ماساژورهای مختلف با کاربرد گوناگون، برای ماساژ نواحی مختلف بدن در بازار موجود می‌باشد. ماساژ اندام‌ها را تحت تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش جریان خون در بدن می‌شود.

یکی از ماساژوهایی که در سال‌های اخیر وارد بازار شده و طرفداران خاص خود را دارد، روکش صندلی ماساژور است. این محصول تبدیل به یکی از کاربردی ترین لوازم زندگی شده است و به دلیل فواید استفاده روکش صندلی ماساژور جای خود را در در زندگی روزمره کاربران پیدا کرده است.

اگر می‌خواهید بدانید روکش صندلی ماساژور چیست و چه برتری نسبت به دیگر ماساژورها دارد با سراچین همراه باشید تا آشنایی کاملی با آن پیدا کنید. مطمئن باشید بعد از خواندن این مقاله برای خرید روکش صندلی ماساژور مشتاق خواهید شد.

 

blank

روکش صندلی ماساژور چیست؟

یکی از انواع ماساژورهای برقی روکش صندلی ماساژور است که قابلیت ماساژ کل بدن را دارد. این وسیله برخلاف صندلی ماساژور بسیار کم حجم و متحرک است. کاربر برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی ندارد و می‌تواند از آن در محل کار، زمان استراحت در منزل و یا داخل خودرو استفاده کند. همچنین از دیگر مزیت‌های این مدل ماساژور نواحی تحت پوشش بدن برای ماساژ است. معمولا ماساژورهای برقی تنها قسمتی از خاصی از بدن را ماساژ می‌دهند اما روکش صندلی ماساژور بر اساس نوع مدل قسمت‌های گردن، کتف، کمر، نشیمن‌گاه و… را تحت پوشش می‌دهد.

 

فواید استفاده از روکش صندلی ماساژور

ماساژ از گذشته تا کنون در بین جوامع مختلف، برای رفع خستگی کاربرد ویژه‌ای داشته است. با تغییر سبک زندگی ، افزایش استرس و کاهش تحرک نیاز به ماساژ بیش از پیش احساس می‌شود اما رفتن به سالن های ماساژ کاری پرهزینه و زمان‌بر است. انواع ماساژورهای برقی بهترین راهکار برای ماساژ مداوم بدن است.

از فواید استفاده از روکش صندلی ماساژور می‌توان به ایجاد آرامش ، رفع افسردگی و خستگی، بهبود سلامت استخوان و عملکرد عضلانی، از بین بردن گرفتگی عضلات بدن و… نام برد. طبق تحقیقات انجام شده زنان و مردان مسن که به صورت مداوم از روکش صندلی ماساژور استفاده می‌کنند، از قدرت بدنی بالاتر و عضلات قوی‌تری برخوردارند.

 

روکش صندلی ماساژور

بهترین برندهای روکش صندلی ماساژور

مانند دیگر ماساژورها این دستگاه نیز در برندهای متنوع به بازر عرضه شده است و هر کدام از آن‌ها دارای امکانات، قابلیت و کیفیت مختص خود هستند.

کامفورت

روکش صندلی ماساژور کامفورت مدل c2650 محصول کشور آلمان است. نوع ماساژ این روکش صندلی ماساژور غلتکی است و امکان ماساژ نواحی شانه و گردن، کمر، نشیمنگاه را فراهم می‌کند. در این مدل از سیستم گرم کننده برای ایجاد آرامش بیشتر استفاده شده و روکش صندلی آن ماساژ 3D است.

به دلیل غلتکی بودن این ماساژور، امکان استفاده طولانی مدت از آن ممکن است موجب کمر درد شود و تنها می‌توان زمانی که نیاز به ماساژ است از آن استفاده کرد.

 

آی رست

یکی دیگر از برندهای مطرح در بازار ایران روکش صندلی ماساژور آی رست است. مطرح‌ترین مدل این برند sl-d258 است که نوع ماساژ آن مالشی است و دارای 8 گوی چرخشی در ناحیه گردن، کمر است که امکان تغییر جهت چرخش آن‌ها نیز وجود دارد. همچنین از هیتر برای گرم کردن این نواحی استفاده می‌کند.

این مدل روکش صندلی ماساژور دارای قابلیت تایمر است و میتوان مدت زمان استفاده از آن را تنظیم کرد. همچنین دارای خاموشی خودکار است و بعد از 15 دقیقه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *