دانستنی

راهنمای خرید روکش صندلی ماساژور و معرفی بهترین ماساژور

راهنمای خرید روکش صندلی ماساژور

اگر شما هم جز افرادی هستید که بخاطر شغل خود ساعت های زیادی از روز را نشسته‌اید یا زمان زیادی را پشت ترافیک مانده‌اید، حتما به فکر خرید روکش صندلی ماساژور افتاده‌اید زیرا تنها راه رسیدن به آرامش استفاده از ماساژور است. روکش صندلی ماساژور می‌تواند بر سلامت جسمی و روحی شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

در این مقاله سعی داریم مهم‌ترین نکات خرید روکش صندلی ماساژور را به شما بگوییم تا بتوانید در بین انواع برندهای مطرح بازار، بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای خرید روکش صندلی ماساژور

نکات مهم هنگام خرید روکش صندلی ماساژور

روکش صندلی ماساژور وسیله‌ای بسیار کاربردی و سیار است که شما می‌توانید در هر جایی که هستید و در هر زمانی که احساس نیاز می‌کنید از آن استفاده کنید. فواید استفاده از روکش صندلی ماساژور بسیار زیاد است اما نکته مهم، انتخاب بهترین روکش صندلی ماساژور است که در کنار قیمت مناسب، کاربرد و عمر مفیدی داشته باشد.

از مهم ترین نکات خرید روکش صندلی ماساژور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نوع ماساژ

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، نوع تکنولوژی ماساژی است که دستگاه دارد. روکش های ماساژ صندلی دارای دو نوع ماساژ ویبره و شیاتسو یا غلتکی هستند که در هرکدام از این تکنولوژی‌ها، شیوه ماساژ کاملا متفاوت است و احساس جدیدی را به کاربر می‌دهد.
بعضی از برندها هر دو نوع ماساژ را دارند و شما می‌توانید این مدل روکش صندلی ماساژور را خریداری کنید. اما در صورت بالا بودن هزینه‌ها می‌توانید دستگاهی را برگزینید که با آن احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

در ماساژ شیاتسو بسته به نوع برند تعدادی غلتک داخل روکش صندلی تعبیه شده است که فرایند ماساژ را طبیعی‌تر می‌کند و تجربه یک ماساژ حرفه‌ای را به کاربر میدهد. این گوی ها در نقاط مختلفی چون کمر، گردن، نشیمنگاه و… قرار دارند.

در ماساژ به صورت ویبره روکش صندلی ماساژور به کمک ویبره و حرارت قسمت های کمر و نشیمنگاه را ماساژ می‌دهد. این نوع ماساژ توسط موتورهای ارتعاشی ساده انجام می‌شود و ضعیف‌تر از ماساژ شیاتسو است.

روکش صندلی ماساژورقابلیت اتصال

یکی دیگر از راهنمای خرید روکش صندلی ماساژور دقت کردن به نوع اتصالاتی است که به کمک آن وسیله روشن می‌شود. در برخی مدل‌ها علاوه بر دوشاخه‌ای که امکان استفاده از برق شهری را به کاربر می‌دهد، دارای قابلیت اتصال به شارژر فندکی خودرو نیز هستند. این اتصال این امکان را به شما می‌دهد که حتی در هنگام رانندگی نیز از روکش صندلی ماساژور استفاده کنید.

خرید روکش صندلی ماساژور برای خودرو

‎قابلیت های دیگر ماساژور

یکی از تفاوت مهم در بین روکش صندلی ناحیه‌هایی از بدن است که دستگاه قابلیت ماساژ آن را دارد. قسمت های کمر و نشیمنگاه در تمامی روکش‌های صندلی، ماساژ داده می‌شود. اما امکان ماساژ ناحیه گردن و پهلو تنها در بعضی از مدل‌ها وجود دارد که به طبع این روکش صندلی‌ها قیمت بیشتری دارند.

غیر از تفاوت در پوشش دهی نواحی بدن، تعداد غلتک ها نیز در برندها متفاوت هستند. اگر میخواهید نوع ماساژ دستگاه از نوع شیاتسو باشد، قطعا تعداد غلتک ها در کیفیت ماساژ تاثیر گذارند.

نکات خرید روکش صندلی ماساژورسخن آخر

به خاطر بسپارید که خرید از برندهای معتبر و دارای ضمانت نامه یکی از اولین راهنمای خرید روکش صندلی ماساژور و نشان دهنده کیفیت بالای محصول خریداری شده است. همچنین قبل از استفاده از انواع ماساژورها حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا در صورت داشتن شرایط خاص بدنی، ممکن است ماساژ باعث ایجاد مشکلات بیشتر برای شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *