دانستنی

معرفی انواع روکش صندلی ماساژور

انواع روکش صندلی ماساژور

این روزها افراد سعی می کنند برای فرار از خستگی ها و تنش های روزمره، به روش های مختلف آرام سازی ذهن و بدن روی بیاورند. یکی از روش های محبوب برای ریلیکیشن و کسب آرامش، ماساژدرمانی است و بهترین ابزار برای این کار انواع روکش صندلی ماساژور می باشد.

روکش صندلی ماساژور به رفع گرفتگی عضلات و کوفتگی ماهیچه های بدن کمک می کند. از آنجایی که اکثر افراد بیشتر ساعات شبانه روز، پشت میز می نشینند و برای اوقات طولانی بی تحرک هستند؛ استرس زیادی را به واسطه ماهیت شغل و حجم کارهای فشرده تحمل کنند و سبب می شود در انتهای روز با بدنی کوفته و گرفته به همراه درد در قسمت های پشتی و کمر به بستر بروند.

چنین مسایلی فواید استفاده روکش صندلی ماساژور را به خوبی نشان می دهد. دستگاه روکش صندلی ماساژور با داشتن موتورهای لرزشی ویبره به راحتی و بدون زحمتی عضلات ناحیه مورد نظر را از حالت بی حسی خارج می کند، و با خونرسانی کامل و منظم به آن قسمت حالت خستگی و کوفتگی را از بدن خارج می کند.

بهترین روکش صندلی ماساژور

انواع روکش صندلی ماساژور

دستگاه روکش صندلی ماساژور، در برندها و انواع گوناگونی عرضه می شود و بسته به نوع ماساژ، نواحی تحت پوشش ماساژور و قابل شست و شو بودن جنس آن در قیمت های مختلف تولید می شوند.

مشخص است هر چه جنس روکش بهتر باشد، امکان شست و شوی آن فراهم باشد، نوع ماساژ ان ویبره باشد و مخصوصا مناطق خاصی از بدن مانند گردن و دست ها را ماساژ دهد و قابلیت استفاده در مکان های مختلفی مانند ماشین و محل کار یا خانه را داشته باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

 

بهترین انواع روکش صندلی ماساژور چیست؟

صندلی ماساژور به دلیل کارایی سریع و خاصیت آرام بخشی تن، طرفداران خاص خود را دارد. با این حال در تهیه این دستگاه باید تحقیق زیادی کرد. در این باره یکی از سوالات همیشگی که مطرح می شود اینست که بهترین نوع صندلی ماساژور چیست و در خرید آن باید به چه موارد توجه کرد. وقتی صحبت از مارک می شود منظور بررسی و توجه به همه ویژگی های محصول اعم از ظاهر، کاربرد و نتیجه استفاده از آن می باشد.

از مهم‌ترین مواردی که در قیمت روکش صندلی ماساژور تاثیرگذار عبارتند از:

 

نام برند سازنده

نام کشور سازنده از آن جهت اهمیت دارد که می تواند سالم بودن و درست کار کردن دستگاه را تضمین کند مخصوصا که نوع مواد به کار رفته در روکش صندلی ماساژور به گونه ای باید باشد که هیچ مشکلی برای بدن درست نمی کند و بتوانند برای مدت طولانی سالم بمانند و خراب یا پوسیده نشوند.

 

شکل ظاهری دستگاه

روکش صندلی ماساژور بدلیل اینکه با هدف بهبود در سلامت عمومی طراحی می‌شود لازم است به اصول ارگونومی در طراحی آن توجه ویژه ای شود. شکل دستگاه باید طوری باشد که از قسمت های پشتی بدن مانند نواحی کمر و گردن محافظت کند و فرد با نشستن بر روی آن احساس راحتی بسیاری کند و بدون داشتن احساس مزاحمت از ماساژ لذت ببرد و از لحظه به لحظه کار کردن با دستگاه، روند بهتر شدن حالش را درک کند.

ارگونومی به مجموعه قواعد و روش هایی که در طراحی وسایل و ابزارهای مورد استفاده اشخاص در محیط کار یا شخصی کاربرد دارد گفته می شود و موجب می شود که اشخاص در استفاده از وسایل دچار مشکلات فیزیکی و سلامتی نشوند.

 

معرفی انواع روکش صندلی ماساژور

ابعاد روکش صندلی ماساژور

برخی از برندها در طراحی روکش صندلی‌های ماساژور به سایز و اندازه دستگاه توجه خاصی داشتند و دستگاه را در ابعاد گوناگونی عرضه می‌کنند. این ویژگی برای افرادی که تمایل زیادی به خرید این دستگاه دارند ولی فضای خانه کوچکی دارند و فضای زیادی را برای آن در اختیار ندارند بسیار مهم است که در خرید آن باید به آن توجه کرد.

 

تعداد کیسه های هوا

برخی از انواع روکش صندلی ماساژور کیسه هوا به تعداد کمتری و برخی تعداد بیشتری از کیسه های هوا را در خود جای داده اند. وجود کیسه های هوا به دستگاه کمک می کند که ماساژ یهتری صورت بگیرد البته باید گفت که تعداد بالای کیسه های هوا لزوما کیفیت بهتری از ماساژ نمی دهد.

 

تعداد غلتک ها

تعداد غلتک ها بر کیفیت ماساژ تاثیر زیادی دارد اگر دستگاه روکش صندلی ماساژی، غلتک های بزرگتری و به تعداد زیادتری داشته باشد می تواند منطقه بزرگتری را تحت پوشش داشته باشد، ماساژ بهتری صورت گیرد و لذت خیلی بیشتری را در مقایسه با دستگاهی که غلطک های کمتری دارد، هدیه دهد.

 

خدمات پس از فروش کالا

با بررسی شرکت ها و برندهای مختلف تولیدکننده روکش صندلی های ماساژور بهتر است برندی را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش بهتری را ارائه می دهد. استفاده از این دستگاه با لازم است در دوره های متوالی از سلامت قطعات و کارایی دستگاه مطمئن گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *